Vi har fått ett nytt utseende på webshopen!

  • Fri frakt i Sverige 🇸🇪

    Over 699 SEK

  • Personlig kundservice

    Vi är redo att hjälpa till

  • snabb avsändning

    2-5 arbetsdagar

  • Utmärkt på Trustpilot

    4,4 stjärnor

FAQ - de vanligaste frågorna

På den här sidan kan du hitta svar på de vanligaste frågorna som våra kunder ställer till oss dagligen. Vi har delat in de vanligaste frågorna i kategorier, så att du enkelt kan hitta precis det du söker svar på.

Min order

När får jag min beställning?

Vi strävar alltid efter att skicka din beställning så snabbt som möjligt och du kan därför räkna med att ha dina varor normalt sett redan 1-3 arbetsdagar efter beställning

Observera att det kan förekomma längre leveranstider i samband med jul, Black Friday och andra liknande evenemang

I allmänhet

Produkten jag vill köpa är slut i lager, vad gör jag?

Vi försöker alltid ha de varor du vill ha i lager, men på grund av vårt koncept köper vi då och då massor av varor med ett begränsat antal.

Vi gör allt vi kan för att ha dina favoriter i hyllorna, men vi uppmanar våra kunder att reagera snabbt om det är en vara du vill ha – då vi tyvärr inte alltid kan lova att varan kommer tillbaka i lager. Så tveka inte att kontakta oss så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!

Jag fick inte använda en rabattkod, kan jag få tidsramen förlängd?

Rabattkoder är endast tillgängliga inom den tidsram vi anger och så långt lagret räcker.

Vi uppmanar dig därför att anmäla dig till vårt nyhetsbrev där du får bl.a. spännande nyheter, exklusiva specialerbjudanden och direktlänkar med tillgång till unika rabattkoder - du kan anmäla dig längre ner på denna sida 👇

Hur kommer jag i kontakt med Konkurspriser?

Behöver du hjälp?

Vi är redo att hjälpa dig!

Ring oss på: + 45 91 93 91 91 Telefonens öppettider:
Måndag-fredag: 10:00: 00-12 :00

Eller skicka ett mail till: kontakt@konkurspriser.dk
Förväntad svarstid är inom 24 timmar på vardagar

Returer & Klagomål

Kan jag returnera mina varor?

Du har alltid 14 dagars full ångerrätt. För att använda ångerrätten måste varan levereras i samma förpackning och skick som när du fick den från oss.

All information hittar du här

Vad gör jag om jag får en defekt vara?

Ditt köp omfattas av köplagen som gäller i 2 år efter köpet. Det innebär att du antingen kan få en defekt vara reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller rabatt beroende på den specifika situationen.

All information hittar du här